" Pardon of love " درگذر عشق
پیمانکارا کجا میرن؟؟؟


درگذر عشق

ما آمده ایم تاازدل خستگی هامان بگوییم و از دل شکستگی هامان

روزی مقرر شد برای كسانی كه عذابشان را در جهنم دیده و تمام شده و باید به بهشت منتقل شوند پلی ارتباطی ساخته شود. جلسه ای تشكیل شد و با توجه به اینكه جهنمی ها اجازه نداشتند قبل از دیدن عذابشان داخل بهشت شوند و بهشتیان هم دوست نداشتند وارد جهنم شوند، مقرر شد كه جهنمیان نیمه پلی كه در جهنم واقع شده را بسازند و بهشتی ها هم نیمه خودشان را و مقرر شد سال آینده برای افتتاح پل دوباره گردهم بیایند.

طی آن یكسال در قسمت جهنم چندین بار مناقصه بعلت نداشتن وجدان كاری، تقلب، تبانی، پارتی بازی، رشوه و ... لغو و برگزاری مجدد شد.

پس از یكسال و در موعد مقرر در حالی كه هنوز مناقصه هم برگزار نشده بود، مسؤل ساخت نیمه پل در جهنم به ستوه آمد و خطاب به جهنمیان گفت: «آبرویمان را بردید، حتماً حالا بهشتی ها پل را سر وقت و با كیفیت بالا ساخته اند.»

وقتی به سر محل پروژه رفتند دیدند خبری از نیمه پل بهشتی ها هم نیست! با تعجب از مسؤل بهشتی ها پرسیدند: «شما چرا نیمه پل را نساختید؟!»

جواب دادند: «اسناد مناقصه تهیه شده و اعلامیه برگزاری مناقصه را هم همان ماه اول انتشار دادیم ولی ظاهراً هیچ پیمانكاری در بهشت نیست. چون هیچكس تا حالا برای گرفتن اسناد مناقصه مراجعه نكرده! 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,ساعت 12:14 توسط محمدرضوي| |


Power By: LoxBlog.Com